teza la romana

 teza la romana a fost in 11 mai la ora 11-12 eram pregatit pregatit dar nu am vrut samam simt prea confident si sa iau un mare 3 cat ca mine.

am incercat sa nu ma agit sau sa ma panichez ca atunci ma blochez

primul subiect era textul liric din croioasa povesti de mihai eminescu 

al doilea subiect a fost o compunere pe baza operei literare studiat in clasa cu tema iubiri unde am ales Romeo si Julieta

partea unde cred ca am facu bine (sper ca da si nu cam am gresit fiecare) i crearea unor propoziti cu omonime unde trebuia sale transformam in subst,adj..etc

compunerea mia luat cel mai mult timp sa scriu ca trebuia sa scriu ince si citet sase inteleaga ce am scris

la texul liric nu stiu daca mam descurcat sau daca am facuto corect dar orice punctaj conteaaza pana iaum peste 5 in teza

Comments

Popular posts from this blog

semnul de taiat

powerflower